رویدادها آرشیو خبر ها
شانس پیـوستن به بارسلونا را داشتم

شانس پیـوستن به بارسلونا را داشتم

جانلوئیجی بوفون دروازه بان محبوب یوونتوس که همیـشه رابطه عمیقی با تیفوسی های یووه داشته و با ماندن در یووه بعد از اتفاقات سال 2006 عشق خود را به پیراهن یووه ثابت کرده می گوید می توانست به بارسلونا برود .

" قبل از اینکه در سال ِ 2001 به یوونتوس بپیومندم می توانستم به بارسا بروم. اما پدرم به من یووه را پیشنهاد داد و من به یووه آمدم . من بابت این پیشنهاد متشکرم زیرا دوران خوب و رضایت بخشی را در یووه داشتم "

" تمدید با یوونتوس در سال 2013 یک قدم مهم بود که برداشته شد و خواستم که در یوونتوس بمانم . من حتی از اروپای شرقی هم پیشنهادی داشتم اما یووه را انتخاب کردم , پیشنهادی که می توانست هر بازیکنی را وسوسـه کند "

" من آرزو می کنم که سال های زیادیرا با یوونتوس باشم . در واقع تا زمانی که باعث ِ شگفتـی و لذت در فوتبال باشم "

رفتن به جوانان پارما ؟

" من در آن دوره از میلان , پارما و بولونیا پیشنهاد داشتم . پدر مادر من پارما را برای من انتخاب کردند زیرا این تیم را برای یک نوجوان ِ 13 ساله مناسب می دانستند . تمام پدر مادرها دوست دارندکه فرزندشان در تیمی مثل ِ میلان باشد اما آن ها نگران شرایط من برای پیشرفت بودند "

" اولین بازی من در سری آ زمانی بود که من به رویایی که داشتم رسیدم . من در آن لحظه دریافتم که تنها برای بازی نیامده ام و آمدم تا صفحه ای از تاریخ را رقم بزنم "

" دوران خوبی را در پارما داشتم اما ناراحتـم که چرا موفق به کسب اسکودتو با این تیم نشدم . شاید تجربه ما برای بدست آوردن اسکودتو در آن دوران کافی نبود ... "

بازی مقابل رئال مادرید ؟

" بسیاری می گویند رئال مادرید در شرایطی مقابل ما بازی خواهد کرد که شرایط مناسبی را ندارد اما حقیقت این است که آن ها بازیکنانی را دارند که زمان زیادی برای تغییر شرایط لازم ندارند . این به دور از منطق است اما امیدوارم که آن ها در مقابل ما با دستـی خالی قرار بگیرند "

" کسب یک برد مقابل رئال می تواند انگیزه و اعتماد به نفس ما را در ادامه بسیار افزایش دهد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: